Moi kaikki ihanat lukijat! Olen tosi pahoillani, etten ole ilmoittanut tänne mitään. Kävikin sitten niin, että menin keväällä töihin ja elämästäni tuli paljon kiireisempää ja sitten kesäkuun alussa tuli ero pitkästä avoliitosta... Olen kunnossa ja oikeastaan tosi onnellinen nykyisin. :) Olen muuttamassa pian toiseen asuntoon. Muutin siis ensin yhteen, mutta tämä on ollut kamala ja liian iso vuokra... Pelikoneeni on vanhemmillani "evakossa". Muutan tällä viikolla uuteen kämppään ja jos saan inspiraation, saatan hyvinkin jatkaa kirjoittelua sitten syksymmällä jos on tylsää ja innostun. Mutta olisi kiva, jos ihmiset kommentoisivat tähän, haluaako porukka että jatkan tätä vielä? Moni on varmaan jo ajatellut, että lopetin tämän, mutta elämässä tuli vaan niin valtava kriisi, että en ole ehtinyt edes miettiä legacyani.

Sateenkaaren perhe on aivan ihana, mutta mulla on aina niin pajon projekteja (kun olen niin monista asioista kiinnostunut, lukemisesta, piirtämisestä, musasta, peleistä...), että joskus en vaan malta keskittyä yhteen kunnolla. Mutta hei, ei sitä koskaan tiedä. Jokinenkin meinasi tyssätä ja meni monta vuotta että sain sen kasaan, mutta tämä on erilainen legacy ja hauskempi pelata. :) Joten ihmiset, kertokaa mielipiteitä jos eksytte tänne blogiini!

Pidän nyt jokatapauksessa "kesälomaa". Olen siis ollut saikulla töistä kun tuli lievä työuupumus... Ja pitää yrittää nauttia kesästä kuitenkin. Hyvää kesää joka tapauksessa kaikille!